sobota, 4 maja 2013

Marzenia, a rzeczywistość...



Masakra! Jestem przerażona! Nie mogę spać, myśleć za 3 dni matura. Jak staram się skupić na nauce myślę o tym by wypełnić te papiery, a jak wzięłam się za to żeby przetłumaczyć to miałam wyrzuty sumienia, że się nie uczę. Nie dogodzisz! Najlepszym wyjściem byłoby to, żebym zajęła się dokumentami za tydzień, chociaż po tych pisemnych. Cały tydzień piszę matury w poniedziałek następny mam tylko geografię, a dopiero 24 polski ustny, wiec teoretycznie miałabym czas, praktycznie nie mam nawet prezentacji, a temat też mam trochę skomplikowany. No nie wiem co robić, więc wylewam żale. Nie wiem nawet, czy ktoś to czyta, ale piszę. Lepiej się czuję jak piszę. Mam marzenie, pragnę wyjechać, ale muszę to jakoś rozgraniczyć. Zająć się szkołą, skupić się na niej. Ale jak tu się można skupić, jak cały czas myślisz o tym jak to cudownie by było! Czytam od 2 dni głupią granice, otwieram nową kartę wchodzę na blogi au pair'ek które już tam są i marze i zazdroszczę niby za marzenia nie karają, ale jak nie zdam matury to będę sobie winna. Więc ruszam  ten tłuściutki tyłek i zabieram sie za matematykę. Polski przez 3 lata miałam rozszerzony więc w sumie i tak jakąś wiedzę posiadam, także zmieniam strategię! Lecę do wiecznie znienawidzonej matematyki. Miłego dnia kochani!

12 komentarzy:

  1. Hejka :) Właśnie dodałam Twojego bloga do listy blogów au pair. Mam nadzieję, że zaczerpniesz stamtąd mnóstwo motywacji do wyjazdu i nie poddasz się! Najważniejsze to spełniać swoje marzenia :) Jeżeli chodzi o maturę, to wcale nie jest ona taka straszna na jaką wygląda. Ja zdałam spokojnie i to całkiem zadowalająco :D

    Mam jeszcze prośbę o umieszczeniu buttonu - wszystko co i jak napisane jest w zakładce "jak dołączyć" na blogu: http://blogi-au-pair.blogspot.co.uk/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej już sie tym zajmuję. Dzięki wielkie za miłe słowa :) :*

      Usuń
  2. Też tak mam:) To chyba normalne:) Ja mam ustny w piątek, od razu po pisemnych maturach, więc muszę już wkuwać pracę. Ale jakoś nie mam do tego głowy (pod koniec czerwca wylatuję na 1,5 miesiąca do Kanady i tylko to się liczy, a nie matura i egzamin zawodowy:D). Mimo, że planuje wyjazd dopiero za rok to ciągle o tym myślę. USA ważniejsze niż matura :D
    Pozdrawiam i życzę powodzenia na maturach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to będę trzymać kciuki, na pewno Ci się uda! Wyjedziemy i zobaczymy stany!!! A i maturę też zdamy :D

      Usuń
  3. Matura za 2 dni 18 godzin! przerażający zegar na moim pulpicie! Ja też mam nic nie zrobione do matury ustnej, i jakos mi się do tego nie pali! Ale damy radę i spełnimy nasze marzenia! :)

    PS; Ja też nie wiem czy uczyć się polskiego, który miałam rozszerzony, czy matematyki, której w ogóle nie ogarniam i nienawidzę!
    PS 2; Dodaję Twojego bloga do listy na moim blogu, jeśli nie masz nic przeciwko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damy radę! Ja sobie Ciebie juz dodałam i pewnie, ze nie ma problemu! :)

      Usuń
  4. Jeśli macie jakieś problemy z matą to możecie pisać na gg: 9522891 :D Mogę coś wytłumaczyć :D
    A mam jeszcze pytanko, widzę, ze jesteś dopiero przy składaniu aplikacji, mogłabyś powiedzieć, którą agencję na dzień dzisiejszy bardziej polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W APiA Konkretnie od razu wysłali dokumenty do wypełnienia i w gawo też się mną od razu zajęli i bardzo miła Pani konkretnie mi napisała co mam robić. Polecam te dwie agencje o jak na razie zarejestrowałam się w Prowork, pisałam do informacji, ale szczerze mówiąc zlali na mnie i od tygodnia nikt się nie odzywa. Polecam Gawo i APiA :) Jak coś to napiszę jeśli będę miała problem :D Dzięki wielkie za propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej moim ultimatum ró☺wnież jest matura. Damy rade, trzeba spiąć dupeczki na kilka dni, a później tylko spełniać marzenia.
    Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, ze dodałam twój blog do spisu, który prowadzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie mam :) Zdamy matury wyjedziemy i będziemy spełniać marzenia yea!

      Usuń
  7. To normalne, że teraz się tym stresujesz, ale zobaczysz, za rok będziesz się z tego śmiała. ;)

    Mimo wszystko, życzę powodzenia i trzymam kciuki za matury!

    OdpowiedzUsuń