piątek, 3 maja 2013

let's start!





Cześć! Chcę wyjechać jako au pair do Stanów i zrobię wszystko żeby znaleźć sie tam jeszcze w tym roku!


No to może od początku. Mam na imię Klaudia jestem tegoroczną maturzystką. Kompletnie nie potrafię się skupić na nauce. Nie myślę o niczym innym jak o uzupełnieniu dokumentów i innymi formalnościami. Może to głupie, ale pociesza mnie fakt, że przecież wystarczy średnie. Nie, nie mogę tak myśleć bo widzicie mam takie ultimatum z moimi kochanymi rodzicami. Kiedy powiedziałam im, że chce wyjechać poparli mnie, ale stawili mi warunek. Jeśli skończę szkołę płacą połowę, jeśli zdam mutrę całość agencji w której jestem. Więc mam motywację. Powiem coś może o agencji.
Otóż, jak na razie jestem w APiA, zarejestrowałam sie również w Gawo i Prowork ale czekam na rozmowe z konsultantką. W APiA jestem na etapie wypełniania dokumentów, ale z dokumentów nie mam jeszcze nic wypełnione. Więc, od jutra zaczynam wypełniać dokumenty ze względu na to, ze dzisiaj 3 maja. Mam nadzieje, ze pogodzę maturę i tą całą papierkową robotę. Wszystkim maturzystką i maturzystom życzę powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz